October 11, 2011

:: Team Building ::

Last week Friday and Sabtu aku de Team Building department aku kat Corus Paradise, PD . Walaupon da slalu g PD, tapi Corus Paradise ni aku ta pnah lagi pegi .. huhu .. n slalu g ngan famly kan, so kali ni g ngan office mate plak . really enjoy the moment .

Aku keje malam (ape nak dikate, IT kan, xleh nak lari dari shift), patot abis keje kul 6pg, tapi sbb team building, bos bagi blik awal .. yeay, blik kul 2pg, tp aku tak bleyh tdo oke . pukul 7pg da kua rumah dgn muka yg ta semenggah oke .. ngantokssss...

tapi, ape Yang penting kita enjoy ... yeah ...


da sampai .. tetibe kan .. sampai sampai, begamba mesti la pentingkan .. hakhak ..
so, inilah muka muka team aku .. team aku tade laki mlayu (ade ati gatal lagi tu en, inchik penunang, jgn mare ye..).. tp kami 1 Malaysia .. huahua ..

** nnt sambung lg ek, ngantok plak :) .. jgn mare ..

2 comments:

Unknown said...

hr tue ktorgnye team building kat janda baik...

ameyamiza said...

yeke..tringin gak nak g janda baik, xkesampaian lg ..