June 30, 2011

:: 1st Entry ::


Assalamualaikum smua.. wah, ni 1st entry aku dan dah nak tunjuk bilek yg comot tuh .. ape MOTIF?? uhh, aku pon tatau kot..
saje je kan nk bgtau ni lah tmpat yg aku salu mghabiskan mase aku utk mghadap bende alah nih yo.. haha ..

table yg sgt kecik dan sempit . bukan kedekut tp faktor bilik yg tidak mengizinkan. bibik la katekan .. tp tade hal lah, ia x menghalang daku utk mengabiskan mase utk hadap bnde yg bewarne itam itu .. meja kecik tp sgl harte karun kan aku nk bubuh kat situ .. dahsyat sungguh aku..



tmpat beradu ku jua kongc bsame adik ku yg suke jd pensebok utk akuh. ni jua tmpat lending ku utk menghadap lappy itam yg bukan hak milik kekal kuh ..
Si putih yg bsandar sprti itu bos adalah bebear ku pemberaian en. muncit yg ku syg.. wink wink . trima kaseh en. muncit :) . cinta itu bebear !!..


No comments: